Privacy beleid

Bij ons zijn uw privégegevens echt privé

Uw privé gegevens zijn van u. En daarom houden wie die ook echt privé. Voor onze dienstverlening vragen wij wel om gegevens van u en leggen die vast. Dit hebben we nodig bij diensten en bestelling die u bij ons afneemt als ook om op uw situatie zo goed mogelijk u van informatie te kunnen voorzien.

Vanaf 25 mei 2018 is de Algemene Verordening Gegensbescherming, afgekort als AVG, van kracht. Met deze wet voor alle Europese landen wordt beschreven hoe bedrijf met privé gegevens om moeten gaan. Natuurlijk hebben wij ervoor gezorgd dat ook wij aan deze wet voldoen.

Wilt u meer weten over hoe wij met privacy omgaan? Lees dan verder in onze uitgebreide toelichting hierover.

Rechtmatige redenen voor het vastleggen en inzetten van uw gegevens

De AVG geeft aan dat wij op basis van welke rechtmatige redenen wij uw gegevens vastleggen, vewerken en inzetten. En dat wij hiervoor uw toestemming nodig hebben. Wij doen dit om aan onze contractuele afspraken met u te kunnen voldoen, u een goede dienstverlening kunnen leveren en op maat kunnen communiceren over informatie en promoties van ons bedrijf.

Bij contractuele afspraken hebben wij uw gegevens nodig voor:

  • Bestellingen
  • Opleveringen
  • Onderhoud van afgenomen diensten
  • Contact met onze klantenservice

Graag zorgen wij voor een goede klantervaring met ons en daarvoor zetten we graag daarvoor de gegevens die wij van u hebben in. Dit doen wij voor:

  • Uw feedback & klanttevredenheidsonderzoek
  • Contact met onze klantenservice
  • Bezoek van onze website
  • Bezoek van onze social media kanalen
  • Account
  • Nieuwsbrief & e-mail
  • Persoonlijk advies
  • Acties

Bovendien kunnen we ook een wettelijke verplichting hebben om uw gegevens te gebruiken wanneer we fraude vermoeden.

Wij houden ook netjes bij voor welke gegevens u bij ons heeft aangegeven dat wij die van u mogen vastleggen en voor welke doeleinden.

Wie toegang heeft tot uw gegevens

Het delen met andere bedrijven van uw gegevens doen wij alleen wanneer dit echt nodig voor een uitstekende dienstverlening naar u. En als wij uw gegevens delen dan hebben wij in afspraken vastgelegd dat die andere bedrijf alleen uw gegevens mag gebruiken voor de dienstverlening die deze voor ons aan u levert.

In verdachte situaties zijn we verplicht om klantgegevens te delen met overheidsinstanties.

Hoe wij omgaan met onze cookies is beschreven in ons cookie beleid.

Social Media kanalen

Als je niet wil dat via deze platforms advertenties worden getoond dan kun je dat bij ons aangeven via bovenstaande contactgegevens. Ook kun je je hiervoor bij deze platforms afmelden. Hoe je dit doet lees je op de volgende pagina’s:

Termijn voor het bewaren van uw gegevens

Wij bewaren uw gegevens voor de redelijke termijn zodat wij u een zo goed mogelijke ervaring kunnen geven met onze bedrijf. Mogelijk bewaren we de informatie hierna nog wel anoniem voor interne analyses en rapportages.

In de praktijk zorgen wij betekend ons beleid voor het bewaren van uw gegevens;

  • Van klanten bewaren wij de opgeslagen gegevens voor 7 jaar na hun laatste bestelling.
  • De belastingdienst verplicht ons om uw factuur, betaal- en bestelgegevens 7 jaar te bewaren. Daarna bewaren we alleen anonieme gegevens voor interne analyses en rapportages
  • Inactieve accounts van portals verwijderen we na 7 jaar.
  • De toestemmingen die wij van u hebben ontvangen, voor bijvoorbeeld nieuwsbrieven of ontvangen van promoties bewaren wij. Ook van het aangeven dat u deze niet meer wilt ontvangen. Deze bewaren wij 7 jaar.
  • Gegevens die nodig bleken te zijn voor fraude bewaren wij lang. Niet leuk, maar wel noodzakelijk.

Bezoeken van onze website

Wanneer u op onze website surft dan gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Met cookies volgen wij en derde uw internetgedrag op onze website. Met deze informatie kunnen wij onze website continu verbeteren, de effectiviteit van advertenties meten. Wilt u meer weten over cookies of uw instellingen aanpassen? Hierover is meer beschreven op onze cookie-pagina.

Bezoeken van onze website

In de AVG is beschreven welke rechten u hoeft met betrekking tot uw privé gegevens. Wilt u een kopie ontvangen van de privé gegevens die wij van u hebben? Deze verwijderen, aanpassen, het verwerken hiervan beperken of uw voorkeuren voor het ontvangen van nieuwsbrieven en promoties? U kunt hiervoor uw verzoek indienen door telefonisch contact met ons op te nemen of een email naar info@spaanslerenpapendrecht.nl.

Vragen of klanten

Voor vragen of klachten kunt u contact opnemen met onze klantenservice of een email sturen naar info@spaanslerenpapendrecht.nl.

Verantwoordelijk voor uw privé gegevens

Wij van Spaans Leren Papendrecht zijn verantwoordelijk voor uw privé gegevens.